ce te învaţă televizorul…

Posted: September 26, 2007 in aberatii, exercitii de imaginatie, media si ad, reclame
Tags: , , ,

     privesc televizorul din care ies mai multe reclame decât orice altceva… şi aşa am descoperit că, în materie de advertising consider că cea mai mare provocare este să faci o reclamă bună la detergent (de rufe sau vase) sau tampoane…însă cred că primul este mai “popular”… detergent obisnuit

     următoare mare provocare ar putea fi convingerea companiilor care vin cu reclame gata-făcute după reţete de succes de acum 20 de ani, reclame cărora li se adaugă, după caz, voce în limba română sau chiar un “abţibild” cu produsul în starea sa cea mai recentă, convingerea acestora că publicul nostru merită măcar atata brumă de consideraţie şi respect încât să nu i se servească resturile de la masa alăturată… a se vedea reclama la Pepsi cu tipa care probează rochii fără a mai merge în cabină, o mie de reclame la fanta, chiar şi la detergenţi, înălbitori şi câte mai câte… 8-|

     parcă ar mai fi ceva, însă…:-?…nu ştiu…data viitoare când voi deschide televizorul o să postez şi continuarea articolului ăsta…

Advertisements
Comments
  1. ruka says:

    chestia asta nu se intampla doar la noi. am vazut si prin spania reclame de gen si tot la detergenti si chestii asemanatoare ;)) si dap, ma deranjeaza si pe mine. ca tot ziceai de pepsi. era o reclama cu “to the airport”,remember? e atat de bine sa o auzi in engleza si sa citesti subtitrarea in limba romana si sa nu auzi ceva gen “al aeropuerto!”

  2. bogdan says:

    deci tu esti cel care vrea reclame bune la detergenti… ce vre-i sa spuna: detergentul meu e un tip simpatic? pot sa ma plimb cu el prin parc? e DETERGENT, si daca e din .ro dupa 5 spalari scoate pana si culorile celor mai scumpe tricouri. pentru ce spui tu, candva demult s-au inventat telenovelel aka soap opera. guess why? 😀 si sa vezi acolo provocari de zeci de mii de episoade. tu zici si de “abtibild” ca nu e de bine, insa eu ashi fi tere bucuros sa vad ca in “antireclame” cum erau alea prin state prin 90 cu pepsi si cocacola, sa se ia la bataie pe tv. sa fie un fel de otv cu buget extrem… ar fi ceva, daca ar fi asa cred ca ar putea face un canal special, si mai mult ca sigur ar pute avea si audienta pe bune…

  3. tzushk says:

    bai, ar fi muuuult mai original un clip cu “detergentul meu e un tip simpatic”.iar daca e realizat cu destul amuzament, cine stie?
    cum ar fi un videoclip in care o tipa se plimba in parc cu un detergent in lesa… in antiteza cu un patruped care, in general, face mizerie… iar toti ceilalti proprietari de caini sa se uite lung? nu stiu..in fine poate nu gandesc limpede..in seara asta…sau in general 😛
    eniuei, ce incerc sa zic este ca ne cramponam de o idee standard (nu e vb doar de publicitate), in momentul in care avem un model initial (un model in acceptiunea standard a cuvantului, de tipar, nu neaparat reusit..) nu reusim sa ne dezlipim de el si sa vedem ce ar putea fi mai departe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s