madgearu….viitorul sună bine!

Posted: April 5, 2007 in cu gura pana la urechi, viata de bucuresti

madgearu     faceţi cunoştiinţă cu un print-screen de pe site-ul liceului “V. Madgearu”. http://www.madgearu.ro/oferta.php

     un site delicios… 😀 după ce ne înşiră “gargară electorală” de genul “noi facem, noi te vom ajuta”, ne oferă şi o mostră din calităţile sale… dacă “profesorii competenţi”(citat de pe site) au compus cumva textul prezentat pe site, vai şi amar de actualii şi viitorii elevi…

     se declară cel mai bun liceu economic din bucureşti şi al patrulea pe sectorul 1 (clar nu după regulile de gramatică sau după cunoştiinţele de limbă engleză nu s-a făcut topul)! dacă aşa e, mă întreb în ce hal sunt ultimele licee din sectoarele mărginaşe…

     nu am verificat tot site-ul …asta mi-a sărit în ochi… 😀

Comments
  1. Typhoon says:

    Eu cred ca in capul tau , e o “gargara intelectuala” . Remarc , ravna de a scrie cu diacritice., dar stupizenia ta intrece limitele normale. Daca ai avea cat de cat habar, de cum stau lucrurile pe net, ai fi observat ca site-ul e incomplet , neactualizat, probabil un proiect abandonat din prin 2005 . Daca ai mai fi studiat un pic site-ul d-nule “campion suedez la tir” ( cratime aici ) ai vazut ca e realizat si gazduit de o firma , care cu singuranta, nu prea s-a preocupat de realizarea corespunzatoare a acestui site (explicatia e ca persoana care a intermediat acest contract, a plecat din liceu, iar directiunea cred ca e cam “pafarista” ). Pentru linistea ta , mai sunt si alte erori mult mai grave. Nu sunt profesor , dar am pe cineva acolo, care culmea chiar lipseste din lista de profesori, asa am remarcat si eu acest site si mi-a starnit curiozitatea. In privinta calitatii, pot spune ca,daca asa face si eu o legatura intre nivelul execrabil de cunostinte al multor jurnalisti,si presa de pe la noi ar trebui sa trag o concluzie similara .

  2. tzushk says:

    apreciez injuriile. ce pot spune. atâta ştim, atâta facem.dacă tot ne legăm de diacritice şi alte tipuri de “gargară”, poate verificăm unde se pun virgulele şi punctele într-o propoziţie….
    chiar si un site vechi, neterminat trebuie sa fie corect din punct de vedere gramatical.atata timp cat este pe net,este o imagine a liceului…deci ar fi trebuit verificat înainte…şi nu îmi vine să cred că o informaţie este trimisă pe net fără a fi verificată si corectată de cineva din interiorul organizaţiei căreia i se face site-ul.

  3. qwer says:

    e un liceu plin de fitze dar unde am cei mai de treaba colegi!!!!!!!!!1

Leave a Reply

