in lipsa de altceva…

Posted: March 8, 2007 in cu gura pana la urechi

am găsit aruncate prin mail-uri mai vechi nişte bancuri care întotdeauna îşi ating scopul…why keep them to my self? 😀

Poliţistul şi fiul…

Poliţistul către fiu: Dacă ghiceşti câţi covrigi am la spate, ţi-i dau pe amândoi!

Şeful de secţie îi strânge pe poliţişti la un loc şi le spune:  “Băi, mâine să veniţi frumos îmbrăcaţi că mergem la “Nunta lui Figaro”.   A doua zi, vin poliţiştii îmbrăcaţi toţi la costum, cu neveste, copii, cadouri şi flori. Când îi vede şeful de secţie, se ia cu mâinile de cap şi le zice: “Mă, idioţilor!!! nu mergem la nuntă, propriu-zis, “Nunta lui Figaro” este o opera, mă, operă, operetă, înţelegeţi??”.  Unul din poliţişti: “Şi ce te superi aşa şefu’?, dumneata când ai venit la “Lacul Lebedelor” cu undiţele, noi am zis ceva?” :))

Leave a Reply

