do not disturb…:)

Posted: March 6, 2007 in film

     …mă pregătesc de Noaptea Devoratorilor de Scurt-metraje! :D, adică de o noapte întreagă de privit una bucată pânză albă cu proiecţii ale unor filme mai bune sau mai proaste (preferabil mai multe din prima categorie…), de schimbat impresii şi coate (în încercarea de a nu adormi 😛 ) cu prietenii, de râs şi de plâns, după cum e cazul.afis

     Sper doar ca evenimentul să fie bine gestionat, iar intervenţiile periodice ale lui Cătălin Dupu să nu fie din acelea în timpul cărora te întrebi de ce nu ai luat cu tine şi un carton cu ouă… Sper totodată ca selecţia materialelor din cele 5 ţări (Japonia, SUA, Spania, Marea Britanie şi România) să fie bine făcută să nu mă facă să regret că, pentru o noapte am înlocuit patul de acasă cu scaunul din sală.

     Aşa că, pe 14 martie, începând cu ora 20:00 (aproximativ 😛 ), mă mut! Mă găsiţi în Aleea Lacul Morii, nr 3, la sediul Fitzuica, cu cafeaua şi ochii cât cepele! 😉

Leave a Reply

