P.R.

Posted: February 1, 2007 in media si ad

tema de proiect pentru examen: “realizaţi o campanie de relaţii publice urmărind cei 15 paşi precizaţi în curs”.

ok, zic! hai s-o facem şi p’asta…mai uşor de zis decât de făcut… începe documentare…gugăl sărci “campanii PR/ relatii publice…etc”, toate variantele posibile şi imposibile, doar – doar oi găsi o variantă de model…rezultat: ioc!… “măi să fie!” îmi zic şi deschid cursul la final, unde, printre mii şi mii de erori de ortografiere, lipsuri de litere, punctuaţie şi înţeles găsesc exemple, unele mai bune, unele mai ba, că, deh! nu pot fi toate utile.:P

final de campanie după 3 pagini din alta, “space-uri” puse aiurea in cuvânt, litere inversate …. curs de facultate care ar merita o scrisoare după următorul model: “Stimate domnule profesor,

După o lectură suficientă a cursului dvs vă recomandăm să vă schimbaţi redactorul şi/sau tehnoredactorul, după bunul plac.

cu stimă, bla,bla,bla”

neconvinsă de modelele (cam de mântuială, după umila mea părere) din curs revenim la micul nostru ajutor numit gugăl şi îi dăm din nou să caute… ceva mai mult succes dupa altă aranjare a cuvintelor 😛 şi găsesc premiile de acum 2 ani în domeniul relaţiilor publice legate de campanii, pline ochi de campanii fantoma, făcute doar pentru a fi băgate în concurs, doar pentru a câştiga un premiu. frumos exemplu pentru viitorii aspiranţi la o slujbă în domeniul relaţiilor publice sau, chiar în publicitate.

linkul cu premiile acordate: http://www.praward.ro/noutati.php?id_news=9 .

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s